Termékjellemzőinket és az Ön igényeit figyelembe véve rugalmasan alakítjuk ki széles körű szolgáltatási termékkínálatunkat, speciális szolgáltatási tartalmakat készítünk és szállítási szabványokat biztosítunk azért, hogy Ön a megfelelő megoldásokat kapja minimális állásidő, maximális rendszerhatékonyság és rendelkezésre állás mellett.
Szerviz ügyfélszolgálatunk elérhető a nap 24 órájában, az év 365 napján, így gyorsan tud reagálni az Ön bejelentéseire, azokat ahhoz a részleghez irányítja, amely a legjobb támogatást tudja nyújtani. Szervizügyeit megfelelően rögzítjük és nyomon követjük szervizplatformunkon.
Bármikor és bárhol is forduljon elő sürgős incidens a rendszerében, műszaki támogató mérnökeink és szakértőink biztonságos VPN-kapcsolaton keresztül távoli diagnózist és megbízható megoldást nyújtanak, hogy minimalizálják a rendszer működésének fennakadását.
Rendszeres rendszerkarbantartást és -frissítést biztosítunk, beleértve a hibajavításokat, módosításokat és egyéb változtatásokat vagy fejlesztéseket az Ön rendszerén, ezáltal csökkentjük a rendszerkockázatokat és növeljük a működési teljesítményt.
Szakképzett és tanúsított helyszíni mérnökeink gyorsan reagálnak az Ön bejelentéseire, ha helyszíni beavatkozásra van szükség, és a helyi előírások és biztonsági követelmények betartásával a szükséges helyszínen megjavítják a robotokat és a töltőállomásokat.
Az Ön telepített bázisainak karbantartása tervezett ütemtervek szerint történik, amelyek rugalmasan igazodnak az Ön működési igényeihez. Magasan képzett helyszíni mérnökeink időben és szakszerűen végzik el a helyszíni ellenőrzést vagy az alkatrészek cseréjét annak érdekében, hogy biztosítsák a hardver megbízhatóságát és az élettartamra vonatkozó teljesítményt.
Képzéseinket azzal a céllal állítjuk össze, hogy átadhassuk a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos tudnivalókat és szakértelmet Önnek, akár mint ügyfelünk, akár mint szervizpartner-jelöltünk. Emellett helyszíni képzéseket is kínálunk, hogy az Ön munkatársai képesek legyenek az alapvető berendezési és rendszerhibák önálló kezelésére.
Az ügyfélközpontúság az alapvető stratégiánk, és mindent megteszünk a szolgáltatási tevékenységünk további tökélesítése érdekében. Az ügyféltapasztalatokra építve alakítottuk ki a szolgáltatási terv, a szállítás, a mérés, az elemzés és a fejlesztés teljesen zárt körfolyamatát, meghallgatva az Ön véleményét, azt figyelembe
Kérjen ingyenes telefonos konzultációt. Adja meg elérhetőségét az alábbi űrlapon, és szakértőnk a lehető leghamarabb, de legkésőbb 1 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot! Kezdjük el!
A legmodernebb robotika és mesterséges intelligencia technológiák alkalmazása a raktári és gyári logisztikai műveletek megoldására.